+36703896385
info@lifeandstyle.hu

Szállítás

Magyarország területén belül utánvéttel: 1990 Ft
50.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!!

Kiszállítás, személyes átvétel:

- A rendelés beérkezése után munkatársunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot az adatok egyeztetése céljából.
- Amennyiben a rendelés leadásakor banki átutalást választ, munkatársunk e-mailben vagy SMS-ben küldi el önnek az utaláshoz szükséges adatokat.
Fontos! Banki átutalás esetén az összeg bankszámlánkra történő beérkezése után indítjuk útjára a csomagot!
- A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet célszerű beírni, ahol a megadott szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 1-2 munkanap) napközben, 8.00-17.00 között fogadni tudják az utánvétes küldeményt.
- Amennyiben a rendelt termék valamelyike nincs raktáron, akkor munkatársunk telefonon értesíti Önt, hogy melyik termékre kell várni és mikor várható a szállítás.
- Fontos egy olyan telefonszámot is megadni, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében.
- Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.
- Amennyiben valamilyen okból a megrendelő, illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futárszolgálat a megrendelő által megadott telefonszámon egyeztet a küldemény ismételt kiszállításával kapcsolatban.
Fontos! A futárszolgálat az eredeti kiszállításon túl csak kétszer kísérli meg az újbóli kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.
- A megrendelt termékeket a DPD futárszolgálat szállítja el Önnek.
- A DPD futárszolgálat szabályzata előírja: 1 csomag maximum 40kg lehet.
- Amennyiben Magyarország területén kívül szeretne rendelni üzletünkből, kérjük, e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot! E-mail címünk: info@lifeandstyle.hu
- Garantáljuk, hogy minden esetben az Ön érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben a mi hibánkon kívül (például ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot és több e-mailünkre sem válaszol) nem tudjuk a rendelést kellő sebességgel feldolgozni. Minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy a beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezelünk, vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.